Search
Close this search box.
v_karavida

Βασιλική Καραβίδα

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Η Βασιλική Καραβίδα είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Αγωγής & Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είναι απόφοιτος του Κλασικού Τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Τμήματος Βρεφονηπιοκομίας του Τ.Ε.Ι Μεσολογγίου. Έκανε μεταπτυχιακές Σπουδές στο University of Newcastle upon Tyne (UK). Είναι διδάκτωρ του Ιατρικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα και το συγγραφικό της έργο εστιάζονται στην αγωγή και φροντίδα βρεφών και νηπίων, στη μελέτη της διατροφής βρεφών & νηπίων και την επίδρασή της στην ανάπτυξη των παιδιών, καθώς και στη μελέτη των διατροφικών τους συνηθειών και το ρόλο τους στην πρόσληψη βάρους.

Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά κι έχει συμμετάσχει σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια.

Παραδιδόμενα μαθήματα

Τίτλος:

Αγωγή & Φροντίδα Βρέφους Ι (EYLC 1011)
Αγωγή & Φροντίδα Βρέφους ΙΙ (2011)
Αγωγή & Φροντίδα Νηπίου Ι (Θ) (EYLC6011)
Διατροφή & Ανάπτυξη Παιδιού (EYLC3011)
Οργάνωση Χώρου ΒΝΣ (EYLC4011)
Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση:

4ο Χλμ. Εθνικής Οδού Ιωαννίνων-Αθηνών, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Τηλέφωνο:

2651050738

Email:

Academia:

Ακαδημαϊκές πληροφορίες

ΦΕΚ Διορισμού:

ΦΕΚ 2482/τ. Γ΄/03-10-22

Γνωστικό Αντικείμενο:

Αγωγή, Φροντίδα & Διατροφή Βρέφους-Νηπίου

Σπουδές:

  • Διδακτορικό δίπλωμα από το Ιατρικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (Med) από το University of Newcastle upon Tyne (UK)
  • Πτυχίο Βρεφονηπιοκομίας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου
  • Πτυχίο του Τμήματος Κλασικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:

Αγωγή & Φροντίδα Βρέφους & Νηπίου
Διατροφή στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία
Οικογένεια και παιδί
Προσχολικά περιβάλλοντα μάθησης

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις:

-Tympa, E., Karavida, V., Charissi, A., & Siaviki, A. (2022). Parental Views of the Montessori Approach in a Public Greek Early Years Setting. Education 3-13, 50(2), 281-287. http://dx.doi.org/10.30845/ijhss.v12n2a7
-Tympa, E. & Karavida, V. (2021). Picture books and healthy eating habits: an intervention study in a Greek preschool setting. European Journal of Education Studies, 5(4), 135-147. doi: http://dx.doi.org/10.46827/ejes.v8i4.3680
-Karavida, V., Tympa, E., Panousis, G. & Psyrropoulos, Z. (2021). Parents perception of their children's weight status in an urban area of Western Greece. Journal of Family Medicine and Primary Care, 10(2), 718-723. doi: 10.4103/jfmpc.jfmpc_1140_20
-Karavida, V. & Tympa, E. (2021). Parents’ beliefs and attitudes on their children’s distance education performance during the COVID-19 pandemic in Greek Preschool Settings. Journal of Education, Society and Behavioural Science, 34(6), 62-76. https://doi.org/10.9734/jesbs/2021/v34i630338
-Karavida, V., Charissi, A. & Tympa, E. (2020). Forest Schools: An alternative learning approach at the preschool age. Journal of Education & Social Policy, 7(4), 116-120. doi:10.30845/jesp.v7n4p12
-Karavida, V., Tympa, E., & Panousis, G. (2020). Parent-child collaboration preventing obesity and acquiring a healthy lifestyle: A review study. International Journal of Humanities and Social Science, 10(12), 151-155. doi:10.30845/ijhss.v10n12p20
-Karavida, V., Tympa, E. & Charissi, A. (2019). The Role of Nutrients in Child’s Brain Development. Journal of Education and Human Development, 8 (2): 176-180, doi: 10.15640/jehd.v8n2a18

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Ελληνικά:

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Αγγλικά:

Ώρες Συνεργασίας:

Τρίτη 10:00 π.μ.-11:00 π.μ. Τετάρτη 10:00 π.μ.-11:00 π.μ.