christodoulou

Πηνειώ Χριστοδούλου

Διδάσκουσα Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίας

Η Πηνειώ Χριστοδούλου είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τµήµατος Νηπιαγωγών της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστηµών του Πανεπιστηµίου Πατρών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος στην Ειδική Αγωγή. Υπήρξε υπότροφος του Ι.Κ.Υ. σε προπτυχιακό, µεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο σπουδών. ∆ιορίστηκε µέσω του Α΄ διαγωνισµού του ΑΣΕΠ (1998) και σήµερα υπηρετεί σε Τμήμα Ένταξης. Έχει διδάξει στην Πρωτοβάθµια, στη Μεταδευτεροβάθµια και στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Συµµετείχε ως επιµορφώτρια εκπαιδευτικών Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης σε θέµατα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο ΠΕΚ Πατρών και στο ΠΕΚ Ιωαννίνων. Συµµετείχε ως σύνεδρος, αλλά και ως εισηγήτρια σε ελληνικά και διεθνή επιστηµονικά συνέδρια. ∆ηµοσίευσε άρθρα σε έγκριτα ελληνικά και διεθνή επιστηµονικά περιοδικά. Είναι συν-συγγραφέας δύο βιβλίων. ∆ιατέλεσε κριτής άρθρων ελληνικών και διεθνών περιοδικών, καθώς επίσης και εισηγήσεων συνεδρίων. Έχει παρακολουθήσει πολλά σεµινάρια εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στην εκπαίδευση ενηλίκων µη τυπικής εκπαίδευσης (ΕΟΠΠΕΠ).

Παραδιδόμενα μαθήματα

Τίτλος:

Σεμινάριο Κριτικής Ανασκόπησης Αναπτυξιακών Πλαισίων στην Προσχολική Ηλικία (EYLC7031)
Διαχείριση Μεταβατικών Σταδίων Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας (EYLC7061)
Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση:

Κοκκινοπήλια Αγρινίου-Αγρίνιο

Τηλέφωνο:

2641058919, 6936038100

Ιστοσελίδα:

Academia:

Ακαδημαϊκές πληροφορίες

ΦΕΚ Διορισμού:

Γνωστικό Αντικείμενο:

Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Σπουδές:

2011-2016: Διδακτορικό δίπλωμα του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και  Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Θέμα διδακτορικής διατριβής: «Κινητική ανάπτυξη και προσαρμοστική συμπεριφορά  παιδιών και εφήβων με οπτική αναπηρία».

2008-2011: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Εκπαίδευση στις Επιστήμες της Αγωγής. Ειδίκευση: «Εκπαίδευση κοινωνικά ευπαθών ομάδων», Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

1989-1991: Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:

Συμπεριληπτική εκπαίδευση
Ανάγκες και ποιότητα ζωής ατόμων με αναπηρία

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις:

Sarris D., Christopoulou F., Zaragas H., Papadimitropoulou P., & Christodoulou, P. (2020). Case study of child with Asperger Syndrome. International Journal of Research in Education Humanities and Commerce,1(1),33-43.
Sarris, D., Christodoulou, P., Christopoulou, F., Zaragas, H., Christopoulou, E. (2020). Pilot implementation of the Curriculum “Promoting Learning Through Active Interaction” (PLAI) in a child with Sotos Syndrome. European Journal of Education and Pedagogy, 1(1), 1-9. DOI: http://dx.doi.org/10.24018/ejedu.2020.1.1.17
Christodoulou P., Fotiadou E., Soulis S.-G., Christopoulos Κ., Christopoulou F., Christopoulou E. (2019). Relationship of motor development to adaptive behavior of children and adolescents with visual impairment, European Journal of Special Education Research 4(4), 115-130.
Christodoulou P., Tsintavi M., Soulis S.-G., Fotiadou E., Christopoulou F. (2017). Life Quality Assessment of Special Education Teachers in Greece, Οpen Science Journal of Education 5(2), 6-11.
Christodoulou P., Mousouli M., Fotiadou E., Soulis Sp.-G., Tsintavi M., Christopoulou F. (2017). Effects of an Exercise Program on Motor Development of Children and Adolescents With Visual Impairment. Οpen Science Journal of Education.
Christodoulou P., Soulis Sp.-G., Christopoulou F., Tsintavi M., Christopoulos K. (2017). What Junior High School Students in Greece Believe for their Classmates with Disabilities in the Course of Physical Education. Οpen Science Journal of Psychology.
Fotiadou, E., Soulis, S.-G., Christodoulou, P. & Samsari, E. (2015). Adaptive Behavior Of Greek Low-Functioning Autistic Children And Adolescents. The International Journal of Social Sciences and Humanities Invention, 2(10): 1608-1621.
Fotiadou, E., Christodoulou, P., Soulis, S.-G., Tsimaras, V. & Mousouli, M. (2014). Motor Development and Self-Esteem of Children and Adolescents with Visual Impairment Education and practice Vol 5(37), 97-106.
Χριστοδούλου, Π., Φωτιάδου, Ε., Παναγάκη, Π. (2014)."Μελέτη περίπτωσης παιδιού με σύνδρομο Asperger", Εκπαιδευτικός κύκλος, 2 (1), 119-128.
Christodoulou, P., Fotiadou, E., Soulis, S.-G., Tsimaras, V., Panagaki, P. (2014). Being Parents of Children with Cerebral Palsy in Greece: investigating their needs. Education, 4(2): 19-23.
Christodoulou, P., Soulis, S.-G., Fotiadou, E., Stergiou, A. (2014). Quality of Professional Life of Special Educators in Greece: The Case of First-degree Education, Education, 4(2): 24-28.
Soulis S.-G., Andreou Y., Xristodoulou P., (2013), Self- esteem and empathy of Greek children and adolescents with visual impairments in: The International Journal of Diversity in Education , 12.
Αndreou, Y., Soulis S.G., Andreou P., Xristodoulou P. (2012). Children’s Who are Blind Voices Concerning Science. Education, 2 (5):155-159.
Stergiou, A., Soulis, S.G., Varvarousis, D., Christodoulou, P. Sakellaropoulou, E. & Kessler-Kakoulidi. (2012). Der Beitrag der heilpadagogischen Forderung mit dem pfed fur die psychomotorische Entwicklung eines Cri-du-chat syndrome. Eine Fallstudie. mup 1|2012|13–23|c Ernst Reinhardt Verlag Munchen Basel.
Χριστοδούλου, Π. (2012). Το παιδί με σύνδρομο CHARGE, Θέματα Ειδικής Αγωγής, 58, 82-92.
Χριστοδούλου, Π., Βούρδα, Αι. (2010). Η ποιότητα ζωής των ατόμων με βαριές πολλαπλές αναπηρίες. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 49, 21-30.

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Ελληνικά:

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Αγγλικά:

Ώρες Συνεργασίας: