Η ύλη προς μελέτη για το μάθημα της Μουσειακής Αγωγής είναι η εξής:
Α. Αποσπάσματα από το βιβλίο της Νικομάκου Ν. (2019) «Μουσειοπαιδαγωγική» » Εκ. Πατάκη
- Η Γέννηση του μοντέρνου Μουσείου 30-38
- 20αι. εμφάνισης της μουσειοπαιδαγωγικής 39-53
- Από το μουσείο-Ναός σε χώρο μάθησης 53-62
- Μουσειοπαιδαγωγική στην Ελλάδα 62-72
- Εκπαιδευτική αξία του πολιτισμού 78-90,
- Μορφές επικοινωνίας και εκπαίδευσης στο σύγχρονο μουσείο 94-118
- Διαδικασίες μουσειοπαιδαγωγικού σχεδιασμού 132-134
- Μουσειοπαιδαγωγικός σχεδιασμός 180-184
Σε περίπτωση που οι φοιτητές -τριες έχουν επιλέξει το Εγχειρίδιο της Καλεσοπούλου, Δ (2019) « Παιδί και εκπαίδευση στο μουσείο» Εκ. Πατάκη η ύλη είναι η ακόλουθη:
- Μουσειακή εκπαίδευση 24-43
- Μουσεία Πεδία εφαρμογής σύγχρονων θεωριών μάθησης 76-92
- Διαδραστικές εμπειρίες μάθησης 93-111
- Η αξιοποίηση του μουσείου στην ενταξιακή εκπαίδευση 113-124
- Η ζωή στην αρχαία Αθήνα-Project στο μουσείο 211-227
- Η διδακτική προσέγγιση του Μουσείου Φυσικών επιστημών ως γέφυρα επιστήμης και τέχνης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 228-239
Β. Οι φοιτητές καλούνται να μελετήσουν την εργασία που συνέγραψαν κατά ομάδες ή εξατομικευμένα πάνω στις θεματικές του μαθήματος
Γ. Επίσης να σχεδιάσουν μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο μουσείο της επιλογής τους η οποία να διέρχεται από τις τρεις φάσης υλοποίησης (ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΊΑ- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ).