Mousena, E. and Kainourgiou, E. (forthcoming). “Changing the Paradigm: Early Childhood Institutions in Greece 1950-2020”, in: Caroli, D. (ed.), The History of Day Nurseries From 1945 Until Today. London: Palgrave Macmillan. Kainourgiou, E. and Dima, E. (2022). “Übergang vom Kindergarten zur Grundschule: Der Fall Deutschland“, Παιδαγωγικός Λόγος, 28/1 (2022),11-32.
Γεωργιάδου, Κ., Καινούργιου, Ε. (2022). «Ασφαλής χρήση των Τ.Π.Ε. στην παιδική ηλικία και τεχνητή νοημοσύνη: Μια ερευνητική προσέγγιση», Πρακτικά του 8ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου Ι.Α.Κ.Ε. «Κοινωνία, Εκπαίδευση και Πολιτική: Σχέσεις και ανασχέσεις», Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου Κρήτης, 8-10 Ιουλίου 2022, Τόμος Γ΄, 195-206.
Καινούργιου, Ε. (2021). Παιδαγωγικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία. Συνεργασία Οικογένειας – Προσχολικών Κέντρων, Σύγχρονα Προγράμματα Προσχολικής Αγωγής. Ερευνητική Προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Δίσιγμα.
Καινούργιου, Ε., (2021). «Η επίδραση της παιδαγωγικής του Frőbel στην εξέλιξη της εκπαίδευσης των παιδαγωγών Προσχολικής Αγωγής: μια ιστορική παιδαγωγική προσέγγιση», Pedagogy – Theory and Praxis, 11, 12 (Dezember 2020/Mai 2021),105-120.
Kainourgiou, E. and Dima, E. (2020). “Faktoren, die den Bildungsverlauf von Schülern mit Migrationshintergrund beeinflussen in Griechenland”, Παιδαγωγικός Λόγος, 26 (2020), 79-100.
Αθανασόπουλος, Β., Σιούλα, Π. και Καινούργιου, Ε. (2019). «Απόψεις γονέων αλλοδαπών-παλινοστούντων και γηγενών νηπίων για την προσαρμογή των παιδιών τους σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία», Παιδαγωγικός Λόγος 15/1 (2019),103-128.
Παπακωνσταντίνου, Α.-Ά., Καινούργιου, Ε. (2017). «‘Υπονομεύοντας’ την ισότητα στη σχολική τάξη. Ανάγκη συνεργασίας οικογένειας – εκπαιδευτικού», Pedagogy – Theory and Praxis 9 (2017), 58-65.
Πανταζής, Σ., Καινούργιου, Ε. (2015). «21ος αιώνας – εποχή διαχείρισης στην παιδική ηλικία», Πρακτικά του 20ου Διεθνούς Συνεδρίου «Κοινωνική Παιδαγωγική, Διαπολιτισμικότητα, Συμβουλευτική και Ειδική Αγωγή» – Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών, Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών, 6-8/11/2015, Τόμος 31, 179-184.
Γκότοβου, Α., Καινούργιου, Ε., Δήμα, Ε. (2015). «Συγκριτική προσέγγιση της διαπολιτισμικής διάστασης της αγωγής σε πολυπολιτισμικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα (Ελλάδα – Αλβανία)», Πρακτικά του 19ου Διεθνούς Συνεδρίου «Εκπαίδευση και Ετερότητα» - Πανεπιστήμιο Πατρών, Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών και Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών, 10-12/7/2015, Τόμος Ι, 293-303 (έντυπη μορφή), 223-240 (ηλεκτρονική μορφή).