Τύμπα Ελένη

Τύμπα Ελένη

Επίκουρος Kαθηγητής

Η Ελένη Τύμπα είναι Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Αγωγής & Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είναι κάτοχος πτυχίου Βρεφονηπιοκομίας του ΤΕΙ Αθήνας και Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η διδακτορική της διατροφή αφορά στις διατροφικές συνήθειες και τα επίπεδα σιδήρου στο αίμα σε βρέφη 12-24 μηνών. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα και το συγγραφικό της έργο επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη του παιδιού, το Θεατρικό παιχνίδι και το ρόλο του στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, τη σημασία του παραμυθιού στην απόκτηση υγιεινών στάσεων, τη συμβολή της τέχνης στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του παιδιού, την επίδραση της κουλτούρας και του πολιτισμού στον τρόπο ζωής του παιδιού και της οικογένειας και τέλος εστιάζει στις παιδαγωγικές προσεγγίσεις που διευκολύνουν τη μάθηση από τη γέννηση του παιδιού μέχρι τα έξι του χρόνια.
Έχει κάνει δημοσιεύσεις σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει και συνεχίζει να συμμετέχει σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια στο πεδίο της αγωγής & της φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.

Παραδιδόμενα μαθήματα

Τίτλος:

Αγωγή Υγείας, Αγωγή & Φροντίδα Νηπίου ΙΙ
Θεατρικό Παιχνίδι
Εικαστική Αγωγή & Δημιουργία
Μουσειακή Αγωγή
Γνωστική Ανάπτυξη & Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Προσχολική Ηλικία
Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση:

4ο χιλ Εθνικής οδού Ιωαννίνων – Αθηνών, Τ.Κ. 45500, Ιωάννινα

Τηλέφωνο:

26510 05738

Email:

Ιστοσελίδα:

Academia:

Fax:

Ακαδημαϊκές πληροφορίες

ΦΕΚ Διορισμού:

ΦΕΚ 1222/Γ/30.11.2017

Τομέας:

Γνωστικό Αντικείμενο:

Αγωγή & Φροντίδα Βρεφών & Νηπίων

Σπουδές:

  • Πτυχίο Βρεφονηπιοκομίας - Τ.Ε.Ι. Αθηνών
  • Master of Science in Mother and Child Health - Institute of Child Health - University of London
  • Διδάκτορας Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Αθηνών -  Τμήμα Επιστήμης της Διαιτολογίας-Διατροφής - Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Πτυχίο Κλασσικής Φιλολογίας – Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:

Διατροφή και ανάπτυξη του παιδιού
Θεατρικό παιχνίδι: ο ρόλος του στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού
Η σημασία του παραμυθιού στην απόκτηση υγιεινών στάσεων
Η συμβολή της τέχνης στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του παιδιού
Κουλτούρα και πολιτισμός: η επιρροή τους στο lifestyle του παιδιού και της οικογένειας
Πως μαθαίνει ο εγκέφαλος: παιδαγωγικές προσεγγίσεις που διευκολύνουν τη μάθηση

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις:

Tympa, E., Karavida, V. & Charissi, A. (2021). Exploring Reversed Conditions of Early Years Pre-service Teacher Training on Pretend Play. EECER Journal, 29 (2), doi: 10.1080/1350293X.2021.1895270
Karavida V., Charissi A. and Tympa E. (2021). GREEK UNIVERSITY STUDENTS’ ATTITUDES ABOUT DISTANCE EDUCATION DUE TO EMERGENCY CIRCUMSTANCES. European Journal of Open Education and E-learning Studies, 6 (1). DOI: 10.46827/ejoe.v6i1.3504 https://www.oapub.org/edu/index.php/ejoe/article/view/3529
Karavida v., Tympa E., Panousis G. & Psyrropoulos Z. (2021). Parents' perception of their children's weight status in an urban area of Western Greece. Journal of Family Medicine and Primary Care, 10 (2), 718-723, DOI: 10.4103/jfmpc.jfmpc_1140_20. https://www.jfmpc.com/article.asp?issn=2249-4863;year=2021;volume=10;issue=2;spage=718;epage=723;aulast=Karavida
Tympa, E., Karavida, V. & Charissi, A. (2020). Parental Views of the Montessori Approach in a Public Greek Early Years Setting. Education 3-13, (Published online) doi: 10.1080/03004279.2020.1849344

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Ελληνικά:

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Αγγλικά:

Ώρες Συνεργασίας:

Κάθε Τετάρτη 1-3 μ.μ.